Dark Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Biologie.

Ga naar beneden 
+2
Nina
Mevr.Janssens
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Biologie. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Biologie.   Biologie. - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 21, 2009 5:15 pm

Lore las het en zweeg. Ze schreef maar terug 'wat ga jij na de lunch doen?' en gooide die naar hem. Misschien konden ze samen wat leuks doen ofzo. Zou ze het bekennen? Via een briefje was altijd makkelijker. Ze schudde gedachte weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Biologie. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Biologie.   Biologie. - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 21, 2009 6:42 pm

Draco keek naar het briefje en las het. ''weet ik nog niet eigenlijk..'' schreef hij erop en stuurde het terug. Hij legde zijn hoofd even op zijn armen en staarde verveeld voor zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Biologie. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Biologie.   Biologie. - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 21, 2009 6:57 pm

Lore las het en dacht even na. Ze schreef 'Anders konden we wat leuks gaan doen' en gooide het weer. Ze keek naar de klok en hoopte dat de bel zou gaan. Ze verveelde haar dood en wilde iets doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Biologie. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Biologie.   Biologie. - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 21, 2009 7:21 pm

Draco pakte het briefje weer en las het. Hij glimlachtte even. ''oke is goed'' schreef hij en gooide het briefje weer naar haar toe. Ze was dan wel een 2e jaars ze was teminste niet zoals dat andere meisje dat hij toen was tegen gekomen en overigens ook in dit lokaal zat. Hij keek haar even aan en glimlachtte rustig naar haar waarna hij weer even verveelt naar de lerares en vervolgens naar de klok keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Biologie. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Biologie.   Biologie. - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 21, 2009 7:23 pm

Lore las het en glimlachtte. 'Ik wacht buiten op je' schreef ze en gooide het. Ze was al meteen in de wolken. Net een date ofzo, ze grinnikte. Ze keek naar de klok. Nog een paar seconden dacht ze rustig en blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Biologie. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Biologie.   Biologie. - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 21, 2009 7:54 pm

Hij las het en knikte even naar Lore. Na een paar seconden ging de bel en hij stond op. Hij stopte het briefje en zijn boek in zijn tas en hing de tas over zijn schouder heen. Hij liep vervolgens rustig het lokaal uit. Hij keek voor kort nog even droog naar de lerares en liep daarna naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Biologie. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Biologie.   Biologie. - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 21, 2009 7:56 pm

Lore hoorde de bel en stopte haar boeken in haar tas. Ze stond op en knikte nog even naar de leerkracht en ging dan ook naar buiten. Ze ging maar lunchen en dan even omkleden om wat leuks te gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Biologie. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Biologie.   Biologie. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Biologie.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Home :: Internaat :: Klassen-
Ga naar: