Dark Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Geen zin..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Cynthia

Cynthia


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 18-08-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 16
Klas: 4e
Partner: I'll live on my own.

Geen zin.. Empty
BerichtOnderwerp: Geen zin..   Geen zin.. Icon_minitimevr aug 21, 2009 1:47 pm

Met haar mes in haar rechterhand rende Cynthia door het park. Ze keek even achterom, en liet zich toen in het gras vallen. Met haar vingers gleed ze voorzichtig over het scherpe mes heen. Ze had het bloed er af gewassen.. Even grijnsde ze, maar daarna zuchtte ze weer. Ze had geen zin in de lessen, dus besloot lekker hier te blijven en te spijbelen. Ze legde haar armen achter haar hoofd, en keek rustig naar de wolken die voorbij kwamen. De wind was niet al te hard, dus de wolken gingen ook niet echt hard. Ze zuchtte, en ging na een paar minuten weer verveeld zitten. Misschien was dit toch niet zo'n goed idee. Nouja, saaier dan dit kon het nooit, toch? In de lessen konden ze misschien 'terror zetten'. Ja, daar had ze wel zin in. Maar, de les die nu bezig was.. Was al 20 minuten bezig. Ze had geen zin om dan nog daar naar toe te gaan. Toen Cynthia wat hoorde, pakte ze haar mes stevig beet, en keek vanuit haar ooghoeken naar de plek waar het geluid vandaan kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall

Marshall


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 19-08-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas: 7e
Partner: My love is rapping

Geen zin.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen zin..   Geen zin.. Icon_minitimevr aug 21, 2009 1:55 pm

Een jongen kwam tevoorschijn gestapt met zijn handen in zijn zakken liep hij rustig over het gras heen. Hij keek droog naar Cynthia die een mes vast had. Hij liep gewoon langs haar want bang was hij zowiezo niet. Hij wist aanvallen prima te ontwijken en dus ging hij een paar meter verder in de schaduw van een boom zitten. Hij zat dan ook tegen de boom zelf aan en gaapte een keertje verveeld. Ook hij had geen zin meer gehad om naar de les te gaan aangezien die al best lang bezig was en bovendien zaten er toch van die 2e klassers bij dus kende hij waarschijnlijk alles al. Hij keek weer voor kort naar Cynthia waarna hij zijn blik naar de lucht richtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 18-08-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 16
Klas: 4e
Partner: I'll live on my own.

Geen zin.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen zin..   Geen zin.. Icon_minitimevr aug 21, 2009 1:59 pm

Cynthia keek rustig naar de jongen, en stak haar mes in de grond. Ze pakte haar mobiel, en begon oude smsjes te lezen. Velen waren nogal onnozel. 'Haai, hoest?' Was de tekst die nogal vaak voorkwam in haar SMSjes. Ze zuchtte, en stopte haar mobiel weer weg. Ze keek even naar de jongen. Ouder dan haar.. Zo'n 2 á 3 jaar ouder, schatte ze. Ze snoof eventjes, ''Moet jij niet naar de les?'' Vroeg ze met een pesterig toontje. Een grijns kwam op haar gezicht, en ze keek rustig naar haar nagels, op een nogal arrogante manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall

Marshall


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 19-08-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas: 7e
Partner: My love is rapping

Geen zin.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen zin..   Geen zin.. Icon_minitimevr aug 21, 2009 2:04 pm

Marshall keek naar de lucht en hoorde toen de woorden van het meisje. Haar arrogantie deed hem niets. ''ik kan hetzelfde ook aan jou vragen, misschien kan jij de les nog beter gebruiken dan ik'' zei hij droog tegen haar aangezien ze wel jonger leek en dus ook wel een paar klassen terug zat waarschijnlijk. Hij keek toen voor kort omzich heen en zuchtte. Het was er behoorlijk stil, alle kinderen waren natuurlijk naar school en volwassenen waren naar hun werk. Ach het boeide hem ook niet zo dat het zo rustig was. Had hij teminste wat rust, naja behalve dat meisje dan dat heel wat probeerde voor te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 18-08-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 16
Klas: 4e
Partner: I'll live on my own.

Geen zin.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen zin..   Geen zin.. Icon_minitimevr aug 21, 2009 2:07 pm

''Ja, je kan hetzelfde aan mij vragen,'' zei ze droog, ''En.. Ik vind school niet interessant. Al die 2e klassers hangen me de strot uit. Tenminste, de meesten. Ze zijn zo jong..'' Ze snoof eventjes, ''Ik haat die kleuters,'' gromde ze toen. Vroeger, bij dat weeshuis, ontsnapte ze altijd naar de stad. Daar waren toen ook van die pubers rond de 17.. Daar kon ze beter mee opschieten dan met die 14 jarige etterbakjes. ''Naja, laten we het er maar op houden dat ik er geen zin in heb,'' zei ze toen kortaf. Ze besloot niet meer te vragen naar waarom hij niet ging, en ging met haar vingers door de roze pluk in haar haren, zich ondertussen irriterend aan de vogels die luidkeels aan het fluiten waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall

Marshall


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 19-08-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas: 7e
Partner: My love is rapping

Geen zin.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen zin..   Geen zin.. Icon_minitimevr aug 21, 2009 2:15 pm

Marshall luisterde naar haar woorden en knikte even instemmend. ''ik vindt school ook niet interessant, evenals tweede klassers niet, zowiezo alle jongere klassen interesseren me niet'' zei hij droog. Hij wist wel dat Cynthia ook in een lagere klas zat maar dat maakte hem niet uit. Ze had dan wel een grote mond maar veel kon ze nooit voorstellen. Hij ging op zijn rug liggen en legde een hand onder zijn hoofd. Het luidde gefluit van de vogels begon hem ook wat te irriteren. Als het nou wat zachter en rustiger was geweest dan maakte hem het niet uit maar dit irriteerde gewoon. Hij pakte een kastanje vast aangezien de boom een kastanje boom was en af en toe al is wat los liet. Hij ging recht zitten en gooide de kastanje omhoog. Je hoorde luid gefluit en een groepje vogels vlogen gehaast weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 18-08-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 16
Klas: 4e
Partner: I'll live on my own.

Geen zin.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen zin..   Geen zin.. Icon_minitimevr aug 21, 2009 2:28 pm

Cynthia snoof even hard. ''Sommigen kunnen wel, meestal degenen vanaf 15 jaar,'' zei ze toen. Ze pakte haar I-Pod en deed één oordopje in. Rustig zette ze het liedje 'That'll be me' van Krezip op, en begon te luisteren. Ze keek even met een grijns naar de vogels die wegvlogen, maar zei er niks over. Snel keek Cynthia weer naar haar horloge. De volgende les zou beginnen over.. 30 minuten. Dus, deze les was over 10 minuten afgelopen aangezien er een pauze tussen zat. Dan moest ze over 20 minuten maar is naar die les gaan, kijkend of er nog interessante mensen tussen zaten om terror mee te zetten in de klas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall

Marshall


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 19-08-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas: 7e
Partner: My love is rapping

Geen zin.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen zin..   Geen zin.. Icon_minitimevr aug 21, 2009 2:34 pm

Marshall had de woorden van Cynthia gehoord en een licht grijnsje verscheen op zijn mond. Hij stond op en liep naar haar toe. Hij ging naast haar zitten en keek even droog naar haar horloge. Hij keek haar toen recht aan. ''en in welke klas zit jij dan wel niet?'' vroeg hij aan haar en keek voor kort naar de lucht waarna hij haar weer aan keek en lichtjes de muziek van haar I-pod hoorde. Het was niet zijn soort muziek aangezien hij zelf rapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 18-08-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 16
Klas: 4e
Partner: I'll live on my own.

Geen zin.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen zin..   Geen zin.. Icon_minitimevr aug 21, 2009 2:37 pm

Ze trok haar horloge van haar pols af, en gooide het weg. ''Pfft,'' snoof ze, en ze keek naar Marshall, die naast haar kwam zitten, ''De 4e,'' antwoordde ze kalm op zijn vraag. ''Jij? De 6e?'' Vroeg ze. Ze had zo ongeveer geschat dat hij 18 was. De meesten van 18 zaten in de 6e. Toen het liedje dat ze luisterde afgelopen was, moest ze toch even grijnzen om het liedje wat hierna kwam. Van een musical, die ze ooit had moeten oefenen voor het weeshuis. 'Cool Rider', van Grease 2. Ze keek hem hierna weer aan, en wachtte rustig op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall

Marshall


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 19-08-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas: 7e
Partner: My love is rapping

Geen zin.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen zin..   Geen zin.. Icon_minitimevr aug 21, 2009 2:42 pm

''aha ok dan.. en nee ik zit in de 7e..'' antwoorde hij droog. Hij keek naar het horloge dat verderop lag en rolde even met zijn ogen. ''ben je van plan om naar de volgende les te gaan ofzo?'' vroeg hij droog. Hij hoorde toen dat er een ander liedje op was en hij kuchtte even droog. ''wat voor muziek luister jij ooit?'' vroeg hij en keek voor even wat voor zich uit. Niet dat er echt iets bizonders wat te zien hier in het park.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 18-08-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 16
Klas: 4e
Partner: I'll live on my own.

Geen zin.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen zin..   Geen zin.. Icon_minitimevr aug 21, 2009 2:45 pm

''Ehm.. Meestal wel goede muziek..'' Zei ze droog, ''Alleen die verdomde musicalliedjes blijven zo hangen,'' zei ze toen droog. ''En, ik weet het niet. Misschien zitten er niet alleen maar van die sukkeltjes, en kan ik nog terror zetten. Leraren huilend weg laten rennen is leuk,'' zei ze, en ze snoof. ''Serieus, wie wilt er nou leraar worden? Dan vraag je er gewoon om,'' mopperde ze toen droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall

Marshall


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 19-08-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas: 7e
Partner: My love is rapping

Geen zin.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen zin..   Geen zin.. Icon_minitimevr aug 21, 2009 2:58 pm

Marshall luisterde naar haar antwoord en snoof. ''ik heb een hekel aan musicals'' zei hij droog. ''ik luister alleen maar rap muziek, maar dat komt omdat ik zelf ook rap en dus nummers schrijf'' zei hij en snoof een keer. ''als er weer een hoop jongeren zitten ben ik pleitte, ik heb zowiezo nog niemand uit de 7e of 6e klas ontmoet'' zei hij droog. ''en ja daar heb je wel gelijk in, leraar zijn lijkt me echt zo dom en vooral behoorlijk saai..'' zei hij en ging op zijn rug liggen met zijn handen onder zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Geen zin.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen zin..   Geen zin.. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geen zin..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Home :: Stad :: Park-
Ga naar: