Dark Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Lekker Vrij

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Lekker Vrij Empty
BerichtOnderwerp: Lekker Vrij   Lekker Vrij Icon_minitimevr aug 21, 2009 7:50 pm

Lore liep rustig naar de disco. Ze had haar nieuwe kleed aangetrokken en kwam binnen. Ze keek rond en er was al veel muziek te horen. Ze was benieuwd of Draco zou komen. Ze hoopte natuurlijk van wel. Ze ging zitten aan de bar en leunde op haar hand. Ze bestelde een cola en dronk wat. Ze keek even rond en dacht stil aan Draco.

(http://dark.pozadia.org/images/wallpapers/Cute-Gothic-Anime-Girl-1-580948.jpeg Kleren heeft ze aan XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Lekker Vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij Icon_minitimevr aug 21, 2009 7:58 pm

Draco kwam de disco binnen en keek even in het rond. Hij had een wit blousje aan en een zwarte stropdas hing losjes om zijn hals heen. Hij had een zwarte lompe broek aan en soort gympen als schoenen. Hij liep door de menigte richting de bar en zag Lore zitten. Hij ging naast haar zitten en glimlachtte even lichtjes. Hij bestelde daarna ook een cola en nam er rustig een slok van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Lekker Vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij Icon_minitimevr aug 21, 2009 7:59 pm

Lore keek op en zag Draco. "Hoi" begroette ze hem rustig. Ze glimlachtte en keek weer wat rond. Ze dronk nog wat van haar cola en keek rond. Ze keek weer rustig en glimlachent naar Draco. "Saaie les" zei ze rustig en grinnikte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Lekker Vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij Icon_minitimevr aug 21, 2009 9:01 pm

''jah nogal, ik ken al die dingen al dus dan is het niks aan om nog is in zo'n les te zitten'' zei hij droog en nam nog een slok van zijn cola. Hij keek haar toen weer even met een licht glimlachje aan. Het was wel leuker om zo te praten in plaats van de hele tijd te schrijven op een briefje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Lekker Vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij Icon_minitimevr aug 21, 2009 9:04 pm

Lore grinnikte. "De briefjes maken het leuker" zei ze rustig. Ze luisterde wat naar de muziek en keek naar de dansende jongeren. Ze danstte wel graag maar voetballen was haar passie. Ze dacht aan die ene dacht dat Draco het trucjes deed en grinnikte even. Ze keek hem weer rustig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Lekker Vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij Icon_minitimevr aug 21, 2009 9:16 pm

''ja al is gewoon praten zo wel veel leuker'' zei hij rustig en nam nog een slok. Hij volgde haar blik en keek ook even naar de dansende jongeren. Wou ze soms ook dansen? Wel dat voelde niet zo goed voor hem aangezien hij eigenlijk niet kon dansen, naja dat dacht hij teminste. Zo heel vaak kwam hij niet in een disco maar eerder had hij daar ook vaak niet de kans voor gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Lekker Vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij Icon_minitimevr aug 21, 2009 9:21 pm

Lore luisterde rustig. "Jep" zei ze rustig. Ze keek even naar de DJ en dan naar de dansende jongeren. Ze zweeg en dronk nog maar wat van haar cola die al bjina leeg was. Ze leunde op haar hand en keek stil toe...
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Lekker Vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij Icon_minitimevr aug 21, 2009 10:37 pm

Draco nam ook nog een slok van zijn cola en keek vanuit zijn ooghoeken naar Lore. Ze was een best leuk meisje, heel anders dan die andere 12 jarige. ''als je wil dansen mag je wel gaan dansen hoor..'' zei hij rustig tegen haar en glimlachtte vriendelijk naar haar. Hij voelde zich al wel wat meer op zijn gemak bij haar. Aangezien hij anders nooit zo open was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Lekker Vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij Icon_minitimevr aug 21, 2009 10:39 pm

Lore keek op. "Oh hoeft neit hoor" zei ze rustig. Ze gaapte even en hoorde dat ze een traag liedje opzetten. Ze zweeg en bleef zitten. Ze keek wat naar de jongens en meisjes die aan het dansen waren met elkaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Lekker Vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij Icon_minitimevr aug 21, 2009 10:45 pm

Draco keek op toen de muziek wat trager was en zag een aantal jongens en meisjes schuifelen. Hij zuchtte even. Dit kon hij wel doen en misschien deed hij Lore daar ook wel een plezier mee aangezien ze zich leek te vervelen. Hij stond recht nadat hij zijn glas cola had leeg gedronken en reikte zijn hand uit naar Lore. ''wil je dan wel met mij dansen?'' vroeg hij en grinnikte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Lekker Vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij Icon_minitimevr aug 21, 2009 10:46 pm

Lore keek op en zag zijn hand. Ze slikte en pakte toen zijn hand vast. "Ja" zei ze zacht. Ze stond en werd iets roder. Dit vond ze altijd nouja leuk en spannend. Zeker met een oudere jongen die ze leuk vond. Ze volgde hem maar en slikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Lekker Vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij Icon_minitimevr aug 21, 2009 10:51 pm

Draco ging met haar ergens tussen de andere staan en keek voor kort omzich heen. Hij zuchtte even en sloeg toen zijn armen om Lore heen. Hij was wel een stukje groter dan haar aangezien hij ook zeker ouder was maar dat vondt hij opzich nog niet zo erg. Alleen had hij wel gezien dat Lore rood was geworden. Zou ze misschien op hem verliefd zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Lekker Vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij Icon_minitimevr aug 21, 2009 10:53 pm

Lore werd steeds roder en legde haar armen rond zijn nek. Ze kon er net bij en dat was wel grappig. Ze keek hem even aan en dan naar de grond. Ze durfde nu helemaal niets te zeggen...Rood was ze, jep...Verliefd ook..Op hem...Draco.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Lekker Vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij Icon_minitimevr aug 21, 2009 11:04 pm

Draco keek naar haar terwijl hij naar de rustige muziek luisterde. Hij zag dat ze naar de grond keek en glimlachtte even. Hij sloot zijn ogen voor kort en duwde haar voorzichtig wat dichter tegen zich aan. Opzich was hij niet super snel verliefd maar Lore was toch wel een leuk meisje ondanks ze een 2e klasser was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Lekker Vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij Icon_minitimeza aug 22, 2009 9:10 am

Lore voelde dat hij haar dichter tegen zich aantrok en keek hem aan. Ze slikte even en zag erg rood. Ze keek stil naar hem. Zou hij verliefd op ahar zijn? Ze schudde de gedachte weg. Nu moest ze even aan niets denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Lekker Vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij Icon_minitimeza aug 22, 2009 10:45 am

Draco danste rustig met haar verder en opende zijn ogen even. Hij keek haar aan en glimlachtte even lichtjes naar haar. ''eigenlijk dans ik niet zo snel, maar dit is best leuk zo'' zei hij rustig tegen haar om de stilte te verbreken. Hij zag dat ze nog roder was geworden en grinnikte een keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Lekker Vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij Icon_minitimeza aug 22, 2009 11:05 am

Lore keek hem aan en grinnikte. "Ik voetbal liever" zei ze rustig. Ze wilde er nog wat achter zeggen mar durfde het toch maar niet. Ze hoopte ook dat dfe rode kleur snel zou verdwijnen. ,Ze keek even naar de grond en dan naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Lekker Vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij Icon_minitimeza aug 22, 2009 11:18 am

Hij luisterde naar haar antwoord en knikte even instemmend. ''ja ik ook'' zei hij rustig. Hij bleef haar rustig en diep in de ogen aan kijken en glimlachtte even lichtjes naar haar. ''maarja voor een keer is zo'n avondje in de disco best leuk, vooral als ik teminste met een aardig iemand ben nu'' zei hij en keek haar nog steeds met een rustige glimlach aan en zijn ogen glinsterde lichtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Lekker Vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij Icon_minitimeza aug 22, 2009 11:19 am

Lore keek hem aan en luisterde naar zijn woorden. Ze werd weer iets roder en slikte. "Vind ik ook leuk" zei ze zacht. Ze dacht aan iets maar schudde de gedachte weg. Ze keek even naar de grond en dan weer naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Lekker Vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij Icon_minitimeza aug 22, 2009 11:52 am

Na nog een tijdje gedanst te hebben veranderde de muziek weer en hij liet Lore weer even los. Sommige jongeren ging gewoon verder met dansen anderen gingen naar de bar. Draco zuchtte even en keek voor kort in het rond. Hij keek toen naar Lore en glimlachtte even. ''ik ga even naar buiten, het is hier bestwel warm, je mag hier nog wel blijven als je wil hoor'' zei hij tegen haar en liep toen naar buiten toe. Hij ging tegen een muur staan en keek naar de lucht. De maan stond aan de hemel en hij glimlachtte even. Hij dacht voor kort aan Lore en vroeg zich af of ze ook naar buiten kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Lekker Vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij Icon_minitimeza aug 22, 2009 11:55 am

Lore keek hem aan en knikte. Ze had het ook warm eigenlijk...Ze liep even naar de bar maar schudde haar hoofd. Ze liep toch naar buiten. "Het is er warm" zei ze grinnikent. Ze had niet echt een rode kleur meer maar toch wel een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Lekker Vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij Icon_minitimeza aug 22, 2009 12:05 pm

Draco keek op toen hij Lore's stem hoorde en grinnikte even. Hij vondt het eigenlijk wel leuk dat ze ook naar buiten was gegaan. ''dat zou me niets verbazen, naja misschien was het niet zo slim van mij eigenlijk om je alleen binnen daar te laten, er komen straks vast wel oudere jongens'' zei hij en snoof een keer. Hij vondt het eigenlijk een wonder dat deze discotheek mensen van de 14 al binnen liet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Lekker Vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij Icon_minitimeza aug 22, 2009 12:06 pm

Lore keek hem aan en knikte. "Daar ben ik heus niet bang voor" zei ze rustig. Ze dacht aan een andere keer bij haar thuis. Ze schudde de gedachte weg en keek even naar de discotheek. Ze keek dan weer naar Draco.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Lekker Vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij Icon_minitimeza aug 22, 2009 12:22 pm

Draco keek even heel droog naar haar. ''niet alle oudere jongens zijn zoals ik'' zei hij droog en ging wat recht staan. Hij deed zijn handen in zijn zakken en zag vanuit zijn ooghoeken een groepje jongens aan komen. Hij schatte ze rond de 17 en 16, Draco keek een keer scherp naar hun als waarschuwing dat ze uit de buurt van Lore moesten blijven want hij had hun blikken al gezien. Hij stond dan ook recht en ging aan de andere kant van Lore tegen de muur staan zodat ze haar bijna niet zouden zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Lekker Vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij Icon_minitimeza aug 22, 2009 12:27 pm

Lore keek op en zag de jongens ook. Ze zag dat Draco naast haar ging staan en grinnikte. "Je hoeft me niet te beschermen hoor" zei ze rustig. "Ik ben niet bang voor zo'n jongens" zei ze grijnzend. Ze wist dat Draco het niet wist van haar verleden en wat ze bij had...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lekker Vrij Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lekker Vrij
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Home :: Stad :: Disco-
Ga naar: