Dark Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Lekker Vrij

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Lekker Vrij - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 12:49 pm

Draco hoorde haar woorden en keek haar droog aan. ''wel dan moet je het zelf weten'' zei hij en snoof eens hoorbaar. Toch zou hij toe slaan als er wel iets mis gaan. Je moest hem namelijk niet kwaad maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Lekker Vrij - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 1:01 pm

Lore keek hem aan. "Je kent me niet" zei ze zacht. Ze keek even naar de groep jongens en dan weer naar Draco. Ze zweeg weer. Ze wist wel dat jongens gevaarlijk konden zijn maar toch. Ze was niet zomaar een lief meisje...
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Lekker Vrij - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 1:06 pm

Draco keek haar aan en grinnikte even. ''wat jij wilt dan'' zei hij en deed een paar stappen van haar weg. Hij ging in een schaduw staan van een boom en de jongens dachten dat hij weg was. Ze liepen dus vervolgens grijnsend naar Lore toe. ''hé wat doe jij hier alleen schatje'' vroeg een jongen en een andere pakte Lore vast terwijl hij achter haar ging staan. Een andere jongen drukte zijn lippen op die van Lore en begon haar door te zoenen. Draco keek moeizaam toe. Was dit nou wel zo'n goed idee geweest? dacht hij moeizaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Lekker Vrij - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 1:07 pm

Lore bleef rustig staan en keek hem aan. "Dat gaat jou niets aan" gromde ze hem toe. Ze schrok toen iemand haar vanachter vasthield en voelde zijn lippen. Ze grijnsde en deed niets. Ze keek naar Draco en knipoogde zodat hij doorhad dat het een spel van haar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Lekker Vrij - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 1:17 pm

De jongen ging gewoon door met zoenen terwijl de jongen achter haar, haar zij streelde. Draco balde zijn vuisten maar zag toen de knipoog van Lore en vroeg zich af wat ze van plan was. De jongen die haar zoende duwde met zijn toeng tegen haar lippen en begon haar te tongzoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Lekker Vrij - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 1:18 pm

Lore voelde het en beet opeens super hard op zijn lip. Ze gaf een harde trap tegen zijn kruis en een kopstoot naar achteren. Ze rukte haar los en trko opeens een mes. "Wegwezen" gromde ze hem toe. Ze keek de jongens dreigend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Lekker Vrij - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 2:15 pm

De jongen die haar zoende schreeuwde het uit en deinsde achteruit. Draco keek grijnsend toe en de jongens deinsde achteruit toen ze een mes trok. ''wat ben jij voor een geschift kind?'' vroeg de jongen die haar had gezoend met grote ogen. Draco sloop achter de jongens en pakte twee bij hun hoofden waarna hij die keihard tegen elkaar drukte. De jongens kreunde van de pijn en rende er van door. ''hé wacht jullie lafaards!'' riep de jongen die Lore had gezoend. ''sorry maar die komen niet meer terug'' zei Draco en pakte de jongen ineens bij zijn kraag. ''als ik jou was zou ik oprotten voordat je hier niet eens meer levend weg komt'' zei hij en duwde hem ruw weg. De jongen keek hem angstig aan en rende toen ook weg in dezelfde richting als de andere twee waren gerend. Draco keek ze grijnsend na en lachtte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Lekker Vrij - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 2:41 pm

Lore stopte haar mes rustig terug en grinnikte. "Ik zei het toch" zei ze rustig. Ze leunde tegen de muur en trok haar kleed wat rechter. Ze keek Draco aan en glimlachtte. Ze vond hem erg leuk...
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Lekker Vrij - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 2:46 pm

''ja je bent goed'' zei hij en grinnikte even. Hij ging naast haar staan tegen de muur aan en keek naar de lucht. Hij verveelde zich nu bestwel ondanks dat hij net zo'n lol had gehad. ''ik denk dat ik zomaar is terug ga naar het internaat ofzo'' zei hij en zuchtte eens. Hij moest zijn kamer ook nog bekijken, al was het vast niet veel bizonders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Lekker Vrij - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 3:15 pm

Lore grinnikte. "Ja hier is het nogal saai he" zei ze grijnzend. Ze rekte haar even uit en keek nog naar de jongens die ver weg nog liepen. Ze grijnsde en gaapte even. Ze keek nog kort naar de disco en dan weer naar Draco.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Lekker Vrij - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 4:17 pm

''jah bestwel, ik moet zowiezo nog kijken in welke kamer ik slaap'' zei hij rustig en grinnikte even. ''maar ik vind het wel leuk dat ik jou ook eens ontmoet heb nu'' zei hij rustig tegen haar en glimlachtte even lichtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Lekker Vrij - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 4:21 pm

Lore grinnikte. "Ik ook" zei ze grjinzend. Ze keek even rond en weer naar Draco. "Ik vond het ook leuk" zei ze maar. Ze stopte met leunen en keek even naar de disco. Ze grijnsde zacht en keek maar weer rustig naar Draco.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Lekker Vrij - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 4:28 pm

Draco glimlachtte even om haar woorden. ''of wil je nog iets anders doen?'' vroeg hij rustig aan haar en ging voor haar staan. Hij keek haar rustig aan en wachtte op antwoord van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Lekker Vrij - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 4:29 pm

Lore zag dat hij voor haar ging staan en keek naar hem. Ze grinnikte even en werd iets roder maar het viel minder op. "Maakt niet uit hoor" zei ze rustig. Ze keek hem aan en zweeg weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Lekker Vrij - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 4:33 pm

''of we gaan gewoon naar mijn kamer ofzo, tenzij jij naar je eigen wilt'' zei hij rustig tegen haar en bleef nog gewoon voor haar staan. Hij had eigenlijk bijna de neiging om haar een kus te geven. Begon hij dan misschien ook iets voor haar te voelen? Hij wist het niet goed en bleef dus nog gewoon zo staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Lekker Vrij - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 5:43 pm

Lore keek hem aan. "Ik kijk wel later naar mijn kamer" zei ze rustig. "Alleen is saai" zei ze grijnzend. Ze zou ook best willen kussen maar hij misschien niet. Ze keek hem rustig en zwijgend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Lekker Vrij - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 6:32 pm

''ok dan'' zei hij rustig en pakte een van haar handen toen voorzichtig vast. ''dan gaan we kijken naar mijn kamer'' zei hij daarna wat zachter en grinnikte even waarna hij rustig begon te lopen richting het internaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Lekker Vrij - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 22, 2009 6:33 pm

Lore voelde zijn hand en grinnikte. Haar wangen kleurden weer wat rood en ze knikte maar. Ze liep met hem mee, hand in hand dus...Ze keek soms naar hun handen en kon het soms neit echt geloven. Ze keek weer snel voor haar uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lekker Vrij - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker Vrij   Lekker Vrij - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lekker Vrij
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Home :: Stad :: Disco-
Ga naar: