Dark Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ikuto's slaapkamer

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 18-08-09
Woonplaats : in een kartonnen doos langs de belgische snelweg (E313)

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Klas: 5e jaars
Partner: Soraya Ily

Ikuto's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Ikuto's slaapkamer   Ikuto's slaapkamer Icon_minitimedo aug 27, 2009 5:57 pm

Ikuto liep zijn kamer binnen en zette zich op het bed. Hij grijnsde en keek even rond. Hij legde zich toen neer op het bed en hij wachtte op Soraya. Hij keek even rond en had nog steeds een brede grijns op zijn gezicht. Hij legde zich op zijn zij en was wel zenuwachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 18-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : In de doos onder de brug

Character sheet
Leeftijd: 16
Klas: 4de jaars
Partner: Ikuto, ik laat je never nooit gaan!

Ikuto's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ikuto's slaapkamer   Ikuto's slaapkamer Icon_minitimedo aug 27, 2009 6:00 pm

Soraya kwam hijgend binnen en ging op het bed zitten. Ze keek naar Ikuto en lachtte schaapachtig. "Ik moet denk ik iets aan mijn conditie doen." Hijgde ze. Ze ging op haar knieën naast hem op bed zitten en deed haar vestje uit. Ze kuste Ikuto en keek naar haar buik. Je kon ribben zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 18-08-09
Woonplaats : in een kartonnen doos langs de belgische snelweg (E313)

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Klas: 5e jaars
Partner: Soraya Ily

Ikuto's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ikuto's slaapkamer   Ikuto's slaapkamer Icon_minitimedo aug 27, 2009 6:10 pm

Ikuto keek soraya aan en keek toen naar hoe mager ze was "je moet echt eten". Hij wendde zijn blik langzaam af en hij zette zich recht. Hij deed zijn shirt uit, hij zag er mager uit, maar je kon geen ribben zien. Hij zoende haar terug, met veel liefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 18-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : In de doos onder de brug

Character sheet
Leeftijd: 16
Klas: 4de jaars
Partner: Ikuto, ik laat je never nooit gaan!

Ikuto's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ikuto's slaapkamer   Ikuto's slaapkamer Icon_minitimedo aug 27, 2009 6:23 pm

Soraya knikte en ging ook staan. "Ik verdraag soms geen eten." Zei ze en keek naar de grond. Ze deed haar rokje uit en keek naar zijn broek. "Mag ik het doen?" Vroeg ze en glimlachtte naar hem. Ze keek even naar haar eigen bh, ze had maatje B75. Redelijk groot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 18-08-09
Woonplaats : in een kartonnen doos langs de belgische snelweg (E313)

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Klas: 5e jaars
Partner: Soraya Ily

Ikuto's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ikuto's slaapkamer   Ikuto's slaapkamer Icon_minitimedo aug 27, 2009 6:26 pm

"toch eten schatje, dit vind ik echt te mager"zei Ikuto en hij deed zelf zijn broek uit "ik ben een zelfstandige jongen". Hij grijnsde en gaf Soraya een zoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 18-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : In de doos onder de brug

Character sheet
Leeftijd: 16
Klas: 4de jaars
Partner: Ikuto, ik laat je never nooit gaan!

Ikuto's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ikuto's slaapkamer   Ikuto's slaapkamer Icon_minitimedo aug 27, 2009 6:28 pm

"Ik ben niet zelfstandig, kan je mij even helpen?" Vroeg ze en draaide haar rug naa rhem toe. Ze hoopte dat hij wist dat zee vroeg om haar bh te openen. Soraya was nog steeds geil, maar dacht opeens aan die dag. Die dag dat haar vader... Soraya keek even naar Ikuto, haar ogen dachten aan die dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 18-08-09
Woonplaats : in een kartonnen doos langs de belgische snelweg (E313)

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Klas: 5e jaars
Partner: Soraya Ily

Ikuto's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ikuto's slaapkamer   Ikuto's slaapkamer Icon_minitimedo aug 27, 2009 6:33 pm

Ikuto glimlachtte en duwde zijn borstkas tegen haar rug "wil je dit nog steeds?". Hij deed haar bh langzaam los en hij zoende haar nek. Hij keek haar daarna aan "ik weet dat je het moeilijk hebt met datgene wat je pa je heeft aangedaan dus ik wil je niet dwingen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 18-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : In de doos onder de brug

Character sheet
Leeftijd: 16
Klas: 4de jaars
Partner: Ikuto, ik laat je never nooit gaan!

Ikuto's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ikuto's slaapkamer   Ikuto's slaapkamer Icon_minitimedo aug 27, 2009 6:39 pm

Soraya knikte. Ze huilde niet maar glimlachtte. "Ik wil heel graag." Zei ze en dacht aan die dag. Ze had het niemand vertled, maar haar vader had haar niet ontmaagd. Ze was al een keer eerder verkracht, door vreemden. Ze zuchtte, ze vond het tijd voor de waarheid. "Weetje, m ijn vader heeft dat gedaan toen ik elf was, maaar hij haaft me niet ontmaagd, ik ben al eens eerder gebruikt, door vreemde jongens." Fluisterde ze en omhelsde hem. Ze huilde niet , ze was enkel droeig. Ze gaf hem een kus in zijn nek en wreef ovr haar arm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 18-08-09
Woonplaats : in een kartonnen doos langs de belgische snelweg (E313)

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Klas: 5e jaars
Partner: Soraya Ily

Ikuto's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ikuto's slaapkamer   Ikuto's slaapkamer Icon_minitimedo aug 27, 2009 6:43 pm

"dus je loog eigenlijk?"zei Ikuto en hij keek haar verontwaardigd aan. Hij zuchtte en hij keek naar de grond. Hij zette zich op het bed en hij zuchtte "dus je loog gewoon...". Hij legde zich op zijn buik op het bed en hij zuchtte diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 18-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : In de doos onder de brug

Character sheet
Leeftijd: 16
Klas: 4de jaars
Partner: Ikuto, ik laat je never nooit gaan!

Ikuto's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ikuto's slaapkamer   Ikuto's slaapkamer Icon_minitimedo aug 27, 2009 6:45 pm

"Nee, ik lieg niet, ik heb iets niet gezegd, ik was er niet klaar voor." Ze begon te snikken en ging staan. "Nu haat je me zeker? ?" Vroeg ze en keek hem bang aan. Als hij zou zeggen dat hij teleurgesteld was of boos was zou ze doodgaan. Dan gooide ze zichzelf uit het gebouw, van de hoogste etage.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 18-08-09
Woonplaats : in een kartonnen doos langs de belgische snelweg (E313)

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Klas: 5e jaars
Partner: Soraya Ily

Ikuto's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ikuto's slaapkamer   Ikuto's slaapkamer Icon_minitimedo aug 27, 2009 6:48 pm

"neen maar ik wil gewoon niet dat je liegt tegen me"zei Ikuto rustig. Hij keek Soraya aan "beloof me twee dingen, je eet meer en je liegt niet meer tegen me". Hij legde zich op zijn zij zodat zij mee op het bed kon liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 18-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : In de doos onder de brug

Character sheet
Leeftijd: 16
Klas: 4de jaars
Partner: Ikuto, ik laat je never nooit gaan!

Ikuto's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ikuto's slaapkamer   Ikuto's slaapkamer Icon_minitimedo aug 27, 2009 6:50 pm

Soraya ging naast hem liggen. Ze dacht even aan toen, en keek naar Ikuto. "Ik hou van jou, wil je nog steeds?" Vroeg ze zacht en gaf hem een zoen. Ze keek naar zijn haar, en toen naar zijn borstkast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 18-08-09
Woonplaats : in een kartonnen doos langs de belgische snelweg (E313)

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Klas: 5e jaars
Partner: Soraya Ily

Ikuto's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ikuto's slaapkamer   Ikuto's slaapkamer Icon_minitimedo aug 27, 2009 6:53 pm

"als jij het wilt"zei Ikuto en hij glimlachtte even "ik hou ook van jou". Hij drukte zijn lippen op die van haar en hij grijnsde even. Hij wreef even in zijn haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 18-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : In de doos onder de brug

Character sheet
Leeftijd: 16
Klas: 4de jaars
Partner: Ikuto, ik laat je never nooit gaan!

Ikuto's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ikuto's slaapkamer   Ikuto's slaapkamer Icon_minitimedo aug 27, 2009 6:57 pm

Soraya knikte heftig. "Ik wil graag." Zei ze en trok haar onderbroek uit, het laatste wat ze nog aanhad. Ze keek hem aan en trok zacht zijn onderbroek uuit. "Deze keer ben ik sneller." Zei ze en glimlachtte. Ze pakte een verpakkingtje uit een doosje en scheurde het open. een Condoom. Ze deed hem om bij Ikuto en ging op hem liggen. Ze deden het. Ze keek hem lief een en blee het rustig doen. Het deed een beetjezeer, maar ze genoot wel. Het mocht voor haar eeuwig duren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 18-08-09
Woonplaats : in een kartonnen doos langs de belgische snelweg (E313)

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Klas: 5e jaars
Partner: Soraya Ily

Ikuto's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ikuto's slaapkamer   Ikuto's slaapkamer Icon_minitimedo aug 27, 2009 7:04 pm

Ikuto zuchtte vermoeid toen het gedaan was. Hij deed de condoom uit en smeet die in de prullenbak. Hij deed zijn onderbroek weer aan en hij keek Soraya met een vermoeide blik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 18-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : In de doos onder de brug

Character sheet
Leeftijd: 16
Klas: 4de jaars
Partner: Ikuto, ik laat je never nooit gaan!

Ikuto's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ikuto's slaapkamer   Ikuto's slaapkamer Icon_minitimedo aug 27, 2009 7:05 pm

Soraya deed ook haar onderbroek aan, maar haar bh liet ze liggen. Ze ging naast hem liggen en gaf hem een zoen. Ze ging tegen hem aan liggen en viel in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 18-08-09
Woonplaats : in een kartonnen doos langs de belgische snelweg (E313)

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Klas: 5e jaars
Partner: Soraya Ily

Ikuto's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ikuto's slaapkamer   Ikuto's slaapkamer Icon_minitimedo aug 27, 2009 7:07 pm

Ikuto sloot even later ook zijn ogen. Hij zuchtte met een glimlach en hij omarmde Soraya. Wat later viel hij ook in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 18-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : In de doos onder de brug

Character sheet
Leeftijd: 16
Klas: 4de jaars
Partner: Ikuto, ik laat je never nooit gaan!

Ikuto's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ikuto's slaapkamer   Ikuto's slaapkamer Icon_minitimedo aug 27, 2009 8:23 pm

Soraya werd een paar minuten later wakker. Ze had een nachtmerrie gehad over die vreemde jongens. Ze maakte Ikuto zachjes wakker. "Ik heb een nachtmerrie gehad." Fluisterde ze en nestelde zich op zijn borstkast. Haar borsten raakten hem, ze werd er opgewonden van, maar ze hoopte dat hij niets zou zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 18-08-09
Woonplaats : in een kartonnen doos langs de belgische snelweg (E313)

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Klas: 5e jaars
Partner: Soraya Ily

Ikuto's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ikuto's slaapkamer   Ikuto's slaapkamer Icon_minitimedo aug 27, 2009 8:26 pm

Ikuto sliep gewoon verder maar na het gefluister opende hij langzaam zijn ogen. Hij mompelde wat onverstaanbaars en draaide zich om, niet omdat hij Soraya haatte ofzo maar gewoon omdat die nog half sliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 18-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : In de doos onder de brug

Character sheet
Leeftijd: 16
Klas: 4de jaars
Partner: Ikuto, ik laat je never nooit gaan!

Ikuto's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ikuto's slaapkamer   Ikuto's slaapkamer Icon_minitimedo aug 27, 2009 8:29 pm

Soraya gaf hem een zoen. "Ikuto." Fluisterde ze wanhopig en ging recht zitten. Ze trok haar knieën op en begon te snikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 18-08-09
Woonplaats : in een kartonnen doos langs de belgische snelweg (E313)

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Klas: 5e jaars
Partner: Soraya Ily

Ikuto's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ikuto's slaapkamer   Ikuto's slaapkamer Icon_minitimedo aug 27, 2009 8:31 pm

Ikuto geeuwde luid en rekte zich uit. Hij wreef in zijn ogen en hij draaide zich op zijn buik. Hij keek haar aan "is er wat?". Hij zette zich langzaamaan recht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 18-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : In de doos onder de brug

Character sheet
Leeftijd: 16
Klas: 4de jaars
Partner: Ikuto, ik laat je never nooit gaan!

Ikuto's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ikuto's slaapkamer   Ikuto's slaapkamer Icon_minitimedo aug 27, 2009 8:34 pm

"Ik had een nachtmerrie. Snikte ze en keek naar Ikuto. Haar wangen zagen rood en waren nat van de tranen. Haar ogen ook. Ze ging tegen Ikuto aanliggen. Ze gaf hem een kusje, op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 18-08-09
Woonplaats : in een kartonnen doos langs de belgische snelweg (E313)

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Klas: 5e jaars
Partner: Soraya Ily

Ikuto's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ikuto's slaapkamer   Ikuto's slaapkamer Icon_minitimedo aug 27, 2009 8:35 pm

Ikuto omarmde haar "kom hier schatje toch". Hij knuffelde haar en hij sloot zijn ogen. Hij had het erg warm...
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 18-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : In de doos onder de brug

Character sheet
Leeftijd: 16
Klas: 4de jaars
Partner: Ikuto, ik laat je never nooit gaan!

Ikuto's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ikuto's slaapkamer   Ikuto's slaapkamer Icon_minitimedo aug 27, 2009 8:39 pm

Soraya ging helemaal tegen hem aan liggen en stopte langzaam met snikken. Ze wreef over haar wangen en gaf hem een zoen. Ook zij werd warm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikuto

Ikuto


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 18-08-09
Woonplaats : in een kartonnen doos langs de belgische snelweg (E313)

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Klas: 5e jaars
Partner: Soraya Ily

Ikuto's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ikuto's slaapkamer   Ikuto's slaapkamer Icon_minitimedo aug 27, 2009 8:44 pm

"kom doe je bh aan"zei Ikuto met een grijns en hij zoende haar rustig. Hij stond recht en hij deed zijn broek aan. Hij zette zich toen op het bed. Hij keek Soraya aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ikuto's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ikuto's slaapkamer   Ikuto's slaapkamer Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ikuto's slaapkamer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Draco's slaapkamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Home :: Internaat :: Slaapzaal-
Ga naar: