Dark Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Draco's slaapkamer

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer Icon_minitimeza aug 22, 2009 6:51 pm

Draco had de hand van Lore nog steeds vast en in zijn andere hand had hij een briefje met zijn kamer nummer erop. ''nummer 12 dus..'' mompelde hij bijna onhoorbaar en keek even omzich heen. Hij liep door de hal heen en zag toen nummer twaalf op een deur staan. Hij deed de deur open en keek naar binnen. Het was eigenlijk een dood gewone kamer, witte muren een paar houten stapelbedden met witte lakens en een kussen erop. Hij pleurde zijn tas ergens neer en liet de hand van Lore los. Hij ging op een bed zitten en keek nog even in het rond. ''zoals ik dus al verwachtte, gewoon een saaie kamer'' zei hij droog en grinnikte een keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer Icon_minitimeza aug 22, 2009 6:53 pm

Lore liep met hem mee en keek rond. Ze ging naast hem zitten en knikte. "Heel leeg en saai" zei ze grijnzend. Ze keek rond en zuchtte kort en stil. Ze wist niet zo goed wat ze moest doen. Vond hji haar leuk of neit? Dat was de vraag...
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer Icon_minitimeza aug 22, 2009 7:00 pm

Draco keek even naar haar en sloeg een arm om haar schouders. ''gelukkig zit ik hier wel met een leuk meisje'' zei hij glimlachend tegen haar. Hij kon het niet laten omdat niet te doen en niet te zeggen. Hij vond haar een leuk meisje dus moest hij dat ook maar uitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer Icon_minitimeza aug 22, 2009 7:03 pm

Lore voelde zijn arm rond haar schouders en slikte even. Ze begon een beetje te blozen en keek snel naar de grond. "Ik euhh vind jou een euhh leuke jongen" zei ze zacht en stotterend. Ze slikte en keek nog naar de grond...
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer Icon_minitimeza aug 22, 2009 7:06 pm

Draco hoorde hoe ze stotterde en glimlachtte even. Hij zorgde dat ze hem aan keek en keek haar vriendelijk aan. ''dat had ik al gemerkt ja'' zei hij rustig en ging met zijn hoofd dichter naar die van haar toe. Hij keek haar diep in de ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer Icon_minitimeza aug 22, 2009 7:08 pm

Lore keek hem an en slikte. Ze hoorde zijn woorden. "Oh euhh" zei ze stotterend en zweeg weer. Ze zag dat hij dichter kwam en slikte. Zou hij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer Icon_minitimeza aug 22, 2009 7:12 pm

Draco keek haar rustig aan en grinnikte even. Hij ging toen nog wat dichter met zijn hoofd en drukte toen zachtjes zijn lippen op de hare. Hij had zich niet meer kunnen in houden en hij moest het nu toch maar is kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer Icon_minitimeza aug 22, 2009 7:14 pm

Lore keek hem aan en voelde het. Ze drukte de hare op de zijne en sloot even haar ogen. Ze keek hem weer aan en slikte. Ze zoende rustig mee met hem en bloosde nu wel heel erg...
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer Icon_minitimeza aug 22, 2009 7:19 pm

Draco sloeg zijn armen om haar middel en haalde zijn lippen weer even van de hare af. ''eerst twijfelde ik wat, omdat ik eigenlijk nog nooit echt goed contact met een meisje heb gehad, maar ik denk dat ik nu toch verliefd ben..'' zei hij zachtjes tegen haar en streelde haar rug even zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer Icon_minitimeza aug 22, 2009 7:20 pm

Lore keek hem aan en glimlachtte. "Ik ook op jou" zei ze zacht. Ze bloosde iets minder en slikte. Hij op haar? Ze was er erg blij om... Ze keek hem rustig aan en gaf snel een kusje op zijn mond.

(doei Sad)
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer Icon_minitimezo aug 23, 2009 7:05 pm

Draco keek haar aan en grinnikte even om haar woorden. ''daar was ik al wel achter ja'' zei hij en voelde toen het kusje. Hij glimlachtte even en streelde haar nog steeds op haar rug. ''vindt je het niet erg dan om met een wat oudere jongen te hebben?'' vroeg hij aan haar en gaf haar een kusje in haar hals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer Icon_minitimezo aug 23, 2009 8:16 pm

lore keek hem aan en grinnikte.Ze voelde de kus in har hals en draaide haar hoofd wat zodat hij verder kon doen. "Tuurlijk niet" zei ze rutig.Ze keek hem aan en grinnikte zact.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer Icon_minitimezo aug 23, 2009 8:34 pm

Draco glimlachtte even om haar woorden en kustte haar toen verder in haar hals. Hij duwde haar zachtjes op het bed zodat ze lag. En gaf haar een kus op de mond. Hij moest haar gewoon even voor zich hebben al zou hij nog wel wat voorzichtig zijn met sommige dingen aangezien ze nog 14 was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer Icon_minitimezo aug 23, 2009 8:35 pm

Lore keek hem aan en grinnikte even. Ze voelde de kusjes in haar hals en bleef liggen. Ze kustte mee en keek hem aan. Ze bloosde iets maar verder was er niets.e was nu hij har leuk ond minder verlegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer Icon_minitimezo aug 23, 2009 8:37 pm

Draco bleef nog een beetje boven haar hangen aangezien hij misschien te zwaar was voor haar. En als dat voor haar niet zo was dan moest ze dat maar laten blijken. Hij gaf wat langere kusjes in haar hals en keek haar even glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer Icon_minitimema aug 24, 2009 8:14 pm

Lore genoot en wreef zacht over zijn rug waar ze net haar hand had gelegt. Ze keek hem aan en grinnikte even. "Lig maar hoor" zei ze rustig. Ze keek rustig naar hem en gaf snel even een kusje op zijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer Icon_minitimema aug 24, 2009 9:12 pm

Draco hoorde haar woorden en glimlachtte even naar haar. HIj deed eerst zijn blousje uit want hij had het best heet. Hij had daarvoor zijn stropdas af gedaan en liet ze op de grond vallen. Zijn boven lichaam was nu bloot en hij had een mooi gespierd lichaam. Hij ging langzaam aan op haar liggen en gaf haar nog een kus op de mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer Icon_minitimema aug 24, 2009 9:14 pm

Lore keek naar zijn gespierde borst en grinnikte. Ze voelde zijn gewht maar het viel mee. Ze voelde dan de kus en drukte haar lippen op zijne. Ze streelde nu zijn blote rug en keek hem rustig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer Icon_minitimema aug 24, 2009 9:30 pm

Draco voelde het gestreel op zijn rug en het voelde wel fijn eigenlijk. Hij kustte haar weer in haar nek en gaf steeds wat langere kusjes. Ze had een mooi en zacht huidje. Dat voelde voor hem nog beter maar hij zou zich nog wel een beetje in houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer Icon_minitimema aug 24, 2009 9:31 pm

Lore genoot van de kusjes en grinnikte even. Ze sloot haar ogen en bleef zijn rug zacht strelen. Ze vond het hier erg fijn en zou hier zo voor altijd blijven liggen. Ze keek weer en grinnikte kort...
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer Icon_minitimezo aug 30, 2009 11:19 am

Draco tilde zijn hoofd even op en keek haar aan. Hij drukte zijn lippen toen weer op de hare. Hij drukte met het puntje van zijn tong tussen haar lippen en raakte haar tong toen zachtjes aan waarna hij haar begon te tongen. Hij streelde haar zij en ging langzaam aan wat naar beneden en ging met zijn hand over haar kont heen, ookal had ze nog wel een broek aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer Icon_minitimevr sep 04, 2009 8:49 pm

Lore tongde rustig mee en sloot rustig haar ogen. e streelde kort zijn wang maar wreef zacht over zijn arm en keek weer. Ze voelde zijn hand aan haar kont en grinnikte even verlegen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer Icon_minitimevr sep 04, 2009 8:52 pm

Draco tongde nog steeds met haar en liet een hand op haar zij rusten met de andere streelde hij zachtjes haar kont. Hij hoorde hoe ze even grinnikte en merkte dat ze wat verlegen was. Hij vondt het zelf ook een wonder eigenlijk dat hij dit allemaal ineens durfde, normaal was hij nooit zo geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer Icon_minitimevr sep 04, 2009 8:53 pm

Lore bleef rustig door tongen en genoot wel iets van het gestreel. Ze legde haar hand op zijn borst en keek even. Ze sloot al snel haar ogen en zou misschien wel heel ver gaan. Ze had het nog niet gedaan dus wist ze niet of ze het wel zou doen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer Icon_minitimevr sep 04, 2009 9:37 pm

Draco voelde haar hand op zijn blote borst en hij haalde zijn lippen even van de hare af. Hij keek haar rustig aan en glimlachtte lichtjes. ''je bent echt het beste wat me ooit is over komen..'' zei hij zacht tegen haar en ging met zijn hand die eerder op haar zij lag naar haar wang en streelde die zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Draco's slaapkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Draco's slaapkamer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ikuto's slaapkamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Home :: Internaat :: Slaapzaal-
Ga naar: