Dark Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Draco's slaapkamer

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 04, 2009 9:38 pm

Lore stopte en keek hem aan. Ze hoorde zijn woorden en glimlachtte. "Ik hou van je" zei ze zacht. Ze gaf snel een kus op zijn mond en keek hem aan. Ze voelde het gestreel op haar wang en keek hem glimlachent aan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 04, 2009 9:42 pm

''ik hou ook van jou lieverd'' zei hij en bij het woord lieverd vooral met een plagerige toon. Hij keek even in het rond en voelde de kus. Hij kustte haar terug en zuchtte eens. Ze konden moeilijk nu al verder gaan. Misschien was dat dan wel te veel van het goede en bovendien wist hij niet of het wel goed voor Lore zou zijn omdat ze zowiezo nog maar 14 was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 04, 2009 9:44 pm

Lore hoorde het woord en grinnikte. "Schatje" zei ze plagerig terug. Ze hoorde zijn zucht en keek hem aan. "Is er iets?" vroeg ze rustig terwijl ze haar hand nog kp zijn borst hgad liggen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 04, 2009 9:51 pm

Draco hoorde haar antwoorde op zijn plagerige woord en grinnikte even. ''ja ik ben toch ook schattig?'' vroeg hij dom en grijnsde even. Hij hoorde toen haar vraag en schudde zijn hoofd. ''niet echt'' zei hij en hij ging van haar af. Hij ging naast haar liggen en sloeg een arm om haar schouders. Hij staarde naar het plafond en sloot toen voor kort zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 04, 2009 9:53 pm

Lore grinnikte. "Jij? Schattig? Daar moet ik over nadenken" zei ze grijnzend. Ze keek kort rond en keek naar hem. "Er i we iets" zei ze zacht. Ze wist misschien al wat het was maar hij moest hetmaar zeggen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 04, 2009 9:58 pm

Draco hoorde wat ze zei en grijnsde lichtjes maar antwoorde er verder niet op. Hij hoorde toen haar andere woorden en zuchtte eens. Hij ging op zijn zij liggen richting Lore en keek naar haar. ''ik wist gewoon niet of ik al verder moest gaan, als je snapt wat ik bedoel. Aangezien je toch een stukje jonger bent en je het misschien gewoon nog niet wil en dan zou ik dat wel begrijpen want ik zou het met mijn 14e ook niet gewild hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 04, 2009 10:00 pm

Lore keek hem aan en zweeg even. "Ik vind het niet zo erg eigenlijk" zei ze zacht. "Het moet ooit eens gebeuren en mijn ouders komen toch niets te weten" zei ze rustig. Ze xdrukte kort haar lippen op de zijne en keek hem aan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 04, 2009 10:26 pm

Draco luisterde naar haar woorden en knikte even. ''niks moet weetje'' zei hij rustig tegen haar. Hij voelde haar lippen weer op de zijne en hij kustte haar terug en keek haar rustig aan. Hij deed haar jasje voorzichtig uit en hij ging met een hand strelend over een van haar benen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 05, 2009 10:23 am

Lore gaf een lange zoen en voelde het gestreel op haar been. Ze zoende door en streelde kort weer zijn wang maar legde haar hand terug op zijn borst. Ze sloot even haar ogen maar keek hem weer aan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 05, 2009 11:16 am

Draco zoende door toen zij hem een zoen gaf en ging weer langzaam aan over op tongzoenen. Hij kon het toch niet laten en hij ging met zijn hand onder haar shirt. Hij streelde eerst zachtjes haar buik en met zijn andere hand streelde hij nog steeds haar been.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 05, 2009 11:18 am

Lore tongzoende met hem mee en voelde zijn hand die haar buik streelde. Ze voelde een paar kriebels en keek hem aan. Ze draaide met haar vinger rondjes rond zijn navel en slootkort haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 05, 2009 11:21 am

Draco sloot zijn ogen ook even en voelde hoe ze rondjes draaide rond zijn navel, hij glimlachtte lichtjes en tongde haar nog steeds. Hij liet zijn ene hand op haar boven been rusten en met de andere ging hij van haar buik iets naar boven en voelde haar topje. Hij ging met zijn hand onder haar topje en streelde een van haar borsten zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 05, 2009 11:22 am

Lore voelde het gestreel op haar borst en genoot. Ze bleef rustig rondjes draaien met haar vinger en tongzoende mee. Ze sloot haar ogen en legde haar andere hand op zijn rug. Ze keek hem weer aan en glimlachtte terwijl ze weer tongzoende
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 05, 2009 11:26 am

Draco tongzoende gewoon door en vond het gedraai rond zijn navel wel fijn eigenlijk, hij voelde haar andere hand op haar rug en hij haalde zijn andere hand van haar been af. Zijn andere hand legde hij ook op een borst en hij masseerde nu beide borsten van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 05, 2009 11:34 am

Lore genoot en sloot de hele tijd haar ogn. Ze tongzoende rustig mee en wreef zacht over zijn rug. Ze vond het erg fijn en had geen spijt dat ze het echt zou doen nu op deze leeftijd. Ze tongzoende en nog steeds draaide ze rond zijn navel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 05, 2009 11:37 am

Hij had zijn ogen nog steeds gesloten en hij haalde zijn handen even van haar borsten af. Hij deed zijn broek alvast uit en hij tongzoende haar onder tussen nog steeds. Hij maakte toen het knoopje van haar broekje los en deed die vervolgens bij haar uit. Hij keek even naar haar en zag dat ze genoot. Hij glimlachtte lichtjes en sloot zijn ogen toen weer terwijl hij haar nog steeds tongde en hij deed voorzichtig haar onderbroek uit en ging met zijn hand tussen haar benen. Zachtjes streelde hij haar plekje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 05, 2009 11:39 am

Lore tongzoende door en hielp hem soms. Ze voelde het gestreel tussen haar benen en genoot. Ze keek kort en vond het even eng omdat het nog nooit bij haar gedaan was maar fijn was het wel. Ze slikte even en ging toch maar naar zijn plek. Ze streelde zacht en vond het even eng maar ze wist dat hij dan genoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 05, 2009 11:47 am

Draco tongde nog steeds met haar en zag dat ze toen even keek. Hij keek haar rustig aan en streelde haar nog steeds op haar plekje. Hij zou nog niet meteen naar binnen gaan en hij voelde toen hoe ze zijn plekje streelde hij slikte even omdat het best raar voelde maar hij voelde ook een opgewonden gevoel op komen en hij sloot zijn ogen weer even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 05, 2009 11:49 am

Lore tongzoende mee en genoot wel. Het gestreel voelde erg fijn en ze bleef hem door strelen op zijn plek. Ze vond het nog steeds eng maar het ging steeds beter. Ze sloot weer rustig haar ogen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 05, 2009 11:54 am

Draco zoende nog steeds en streelde haar ook nog steeds. Hij stopte toen even met zoenen en keek haar aan. ''weet je echt zeker dat je dit wil?'' vroeg hij aan haar omdat hij op het punt stond om bij haar naar binnen te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 05, 2009 11:55 am

Lore keek hem aan en knikte. "Ik wil het" zei ze zacht en erg zeker. Ze slikte even en wist dat het zo zou gebeuren. De eerste keer leek zo eng. Ze slikte weer en was wel wat bang. Wie weet hoeveel pijn het zou doen ofzo!
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 05, 2009 12:00 pm

Draco keek haar serieus aan en hoorde haar woorden. Hij twijfelde even en knikte toen langzaam. ''oke dan'' zei hij en hij nam een wat betere houding aan. Langzaam aan raakte zijn plekje de hare aan en gleed hij bij haar naar binnen. Het ging best moeizaam omdat het haar eerste keer was natuurlijk. Hij liet het eerst even rusten voor dat hij echt zou beginnen en keek haar met een vage glimlach af terwijl hij even zachtjes kreunde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 05, 2009 12:04 pm

Lore keek hem aan en slikte. Ze voelde hoe hij in haar gleed en werd zenuwachtig. Ze probeerde haar te laten ontspannen maar het lukt niet goed. Ze besloot maar niets te zeggen omdat ze hem een plezier wilde doen en het wel wilde. Maar er zat angst...
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 05, 2009 12:31 pm

Draco keek naar haar en hoorde dat ze slikte, hij zuchtte een keer en keek even naar zijn plekje die in de hare zat maar nog niet beweeg. Hij keek weer snel naar Lore. Hij vroeg zich af of ze dit wel echt wilde. ''je doet dit toch niet om mij een plezier te doen he? want ik doe dit juist voor jou en als je het niet wilt dan doe ik het niet'' zei hij tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 05, 2009 12:40 pm

Lore slikte en keek hem aan. "Ik wil het wel en ook wel om een plezier te geven aan jou" zei ze zacht. Ze wilde dit maar ze had geen idee dat ze het zo eng zou vinden. Misschien omdat ze zo jong was. Ze keek naar beneden en zweeg weer...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Draco's slaapkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Draco's slaapkamer
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ikuto's slaapkamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Home :: Internaat :: Slaapzaal-
Ga naar: