Dark Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Draco's slaapkamer

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 05, 2009 12:43 pm

Draco hoorde haar woorden en zuchtte. Hij ging langzaam weer uit haar en ging naast haar liggen. Hij trok zijn short omhoog en keek naar het plafond. ''misschien is het beter dat we er nog maar even mee wachten'' zei hij tegen haar en sloot voor kort zijn ogen weer even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 05, 2009 12:45 pm

Lore bleef liggen en zweeg even. "Hoeft niet hoor" zei ze stil. "Ik vind het gwn eng meer neit" zei ze snel. Ze slikte even en keek hem aan. Ze wilde het best maar ze was bang...
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 05, 2009 7:25 pm

''dat merk ik en daarom doe ik het ook nog niet, je bent pas 14 dus is het nog niet heet juiste moment, en al zou ik euh zeg maar komen, dan zou ik dat toch niet in jou doen want ik zou je zowiezo nog geen kind willen bezorgen'' zei hij tegen haar en had nog steeds zijn ogen gesloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 05, 2009 7:28 pm

Lore zuchtte en keek naar het plafond. "Niet dan" mompelde ze. Ze voelde wel dat ze klaar was maar ze was gewoon bang om pijn te hebben. Ze zuchtte en ging recht zitten terwijl ze naar de grond staarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 05, 2009 7:34 pm

Draco opende zijn ogen en keek even naar haar. Hij zuchtte diep, hij hoopte niet dat hij haar gekwetst had maar hij kreeg wel zo'n gevoel. Hij ging recht zitten en stond toen op. Hij sloeg zijn armen over elkaar heen en ging voor het raam staan. Hij keek naar buiten en wist eigenlijk niet meer wat hij moest denken. ''ik hoop niet dat ik je gekwetst heb?'' zei hij op een vragende toon en keek nog steeds naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 05, 2009 7:36 pm

Lore keek en haalde haar schouders op. Ze was niet echt gekwetst maar ze kon ook weer niets zeggen. Ze zuchtte kort. "Ik wil het" zei ze stil. "Ik ben alleen bang dat het teveel pijn doet" zei ze stil. "Het moet ooit gebeuren" zei ze dan. Ze keek weer aar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 05, 2009 7:44 pm

''ik wil het ook wel alleen ik wil je geen pijn doen.. al zal dat toch wel gebeuren, dat kan niet anders als het je eerste keer is..'' zei hij zacht en keek naar de grond. Hij zuchtte diep en wist verder niet meer wat hij moest zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 05, 2009 7:45 pm

Lore keek hem aan. "Ik wil het nu weer proberen, ook al doet het pijn" zei ze stil. Ze slikte even en schrok dat ze het zei maar liet niets merken. Hij vond het miss nu wel goed en ze wilde niet terug krabbelen. Ze bleef zitten en keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 18, 2009 7:56 pm

Draco hoorde haar woorden en hij draaide zich om. Hij keek haar aan en zuchtte even diep. Hij twijfelde maar als zij het wou dan vond hij het goed. Hij liep naar haar toe en duwde haar zachtjes naar achteren. Hij ging boven op haar liggen en kustte haar een keer. ''misschien moeten we het eerst nog even anders doen'' zei hij zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 18, 2009 7:58 pm

Lore bleef liggen en keek hem aan. Ze gaf hem een kus terug en knikte. "Wat dan?" vroeg ze zacht. Ze keek hem recht aan. Ze wreef even zacht over zijn rug en bleef er nu strelen, wel heel zacht. Wachtend op wat hij zou voorstellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 18, 2009 8:02 pm

Hij keek haar aan en voelde het gestreel op zijn rug. Hij glimlachtte lichtjes en hij ging met een van zijn handen tussen haar borsten door, over haar buik heen en hij stopte bij haar plekje. Zachtjes streelde hij haar plekje. ''zo'' zei hij tegen haar en hij drukte zijn lippen weer op de hare en begon haar te tongen. Misschien zou ze van het gestreel eerst opgewonden raken, dan zou het misschien minder pijnlijker worden als hij bij haar naar binnen gaan. Hij zou ook eerst met zijn vingers naar binnen gaan voordat hij met zijn plekje naar binnen ging maar hij bleef nu alleen nog even strelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 18, 2009 8:06 pm

Lore keek hem aan en genoot van het hgestreel. Ze sloot kort haar ogen en streelde bij hem ook zijn plek. Ze vond het even raar maar bleef rustig verder strelen. Ze tongzoende ook erg rustig met hem mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 5e
Partner: Lore my cute little girl

Draco's slaapkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 18, 2009 8:17 pm

Draco bleef haar rustig door strelen en hij voelde ineens het gestreel bij zijn plekje. Hij slikte even maar genoot er toch wel van. Hij begon weer met haar te tongen en hij ging voorzichtig met een vinger bij haar naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lore

Lore


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 18-08-09

Character sheet
Leeftijd: 14 Jaar
Klas: 2de
Partner: He loves me!

Draco's slaapkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 18, 2009 8:18 pm

Lore tongzoende ook verder en voelde hoe zijn vinger naar binnen ging. Even vond ze het erg eng maar ze sloot toch haar ogen. Ze streelde bij hem ook verder en streelde met haar andere hand zijn rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Draco's slaapkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco's slaapkamer   Draco's slaapkamer - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Draco's slaapkamer
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ikuto's slaapkamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Home :: Internaat :: Slaapzaal-
Ga naar: